Activiteitenkalender SV PAP
Commissieledenbedankuitje | Poolen
Lieve PAPpers,
Het is eindelijk weer zo ver: Het ✨Commissieledenbedankuitje✨
Speciaal om jullie allemaal te bedanken voor jullie inzet het afgelopen jaar voor de vereniging ❤️
Dit keer gaan we dat doen in hartje Utrecht bij het Poolcafé. Voor twee uur lang kan je met de leukste mensen poolen en onbeperkt van een heerlijk frisje, wijntje of biertje genieten. Wie wil dat nou niet?!
LET OP: Als commissielid ben je automatisch ingeschreven. Meld je 48 uur van tevoren af als je niet kan. Dit kan door secretaris@svpap.nl te mailen of je commissiecoördinator een appje te sturen. Als je je te laat of niet afmeldt, treedt het no-show beleid in werking zoals beschreven in de officiële documenten op de website.
Liefs,
Het 24ste 💚💙
Voor de snelle lezer:
Wat: Commissieledenbedankuitje
Datum: 18 juni
Tijd: 15.00 – 17.00
Waar: Poolcafé Hart van Utrecht
Prijs: Gratis!